Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting

Ehetsz szemetet és fogyhatsz, Reggelizz!

Ketogén diéta a legjobb módszer, ha fogyni akarsz! Ám, ha diétázol, látszólag keveset eszel, ehetsz szemetet és fogyhatsz rendszeresen megemeled a hátsódat és elmész edzeni, a kilók pedig ennek ellenére sem indulnak a mínuszos tartományba, akkor a kétségbeesésed jogos.

ehetsz szemetet és fogyhatsz

Mivel alapvetően csakis a személyre szabott diétában és étrendben hiszek, azt kell mondjam, először is vizsgáld felül a táplálkozási szokásaidat. Ha Julinak vagy Gizinek volt egy jó diétás étrendje, módszere, fogyasztó kúrája és ezt igyekszel te is sikeresen a magadévá tenni, akkor javaslom, most add fel.

Attól, hogy Julinak vagy Gizinek bejött, nem biztos, hogy nálad is működik. A te tested másképp épül fel, más igényekkel rendelkezik, mint a barátnődé.

ehetsz szemetet és fogyhatsz

Ezért az ő módszere nem feltétlenül működik nálad is. Szintén kukázd ki azt a csodabogyót, varázsteát amit valaki ajánlott.

Attól, hogy nála bejött, nem biztos, hogy esetedben is hatékony a fogyást segítő alkalmazás. Ezek a csodaszerek egyébként biohack zsírvesztés működnek megfelelő diétás étrend és mozgás nélkül. Ezt azonban hajlamosak vagyunk elfelejteni és csak és kizárólag egy bizonyos terméktől várjuk a megváltást.

És pont ezért, hajlamosak vagyunk kevés munkát és energiát fektetni a mindennapi étrendünkbe…mert a csodabogyó úgyis megoldja, nem?

TOP 10 Fitness tévhit -2

Nos, ha a feniteket kizártad, akkor lássuk, milyen valós okai lehetnek még annak, hogy képtelen vagy lefogyni. Azt hiszed, ha edzel, akkor többet ehetsz Bármilyen mozgásformát is végzel, az valóban jár extra kalória égetéssel. Ha azonban edzés után megnyugodva hátradőlsz és jól bevacsorázol, akkor pont semmire nem mentél a mozgással.

Már ha valójában fogyni szeretnél. Az edzés nem ok az evésre.

ehetsz szemetet és fogyhatsz

A mozgás további lehetőség a fogyáshoz és az egészséges életmódhoz, de nem jogosít fel arra, hogy a szükségesnél többet egyél. Gondolod csak végig, nem lehet, hogy te is túl nagyvonalú voltál magadhoz egy-egy kiadós futás vagy aerobik után? Megoldás: A megszokott kalóriabeviteled oszd el úgy, hogy edzés előtt és után tudj ehetsz szemetet és fogyhatsz pár falatot.

Edzés előtt azért, hogy legyen egy kis tartalék az energia raktáraidban, amellyel tisztességesen végigcsinálhatod az edzést. Mozgás ehetsz szemetet és fogyhatsz pedig azért kapj be valami nasit, hogy az izmaid regenerálódhassanak. Csak a sport nem segít Ha semmit nem változtatsz az étrendeden, mindössze elkezdesz valamit sportolni — legyen az zsírégető vagy izomépítő edzésforma — attól ehetsz szemetet és fogyhatsz nem fogsz lefogyni.

Hogy miért? Gondolj ehetsz szemetet és fogyhatsz, egy óra kemény ehetsz szemetet és fogyhatsz maximum kalóriát tudsz elégetni. Ezzel szemben egy egészséges nő egy egészséges férfi pedig akár kalóriát is elfogyaszt. Sport után egy maximum két órával farkaséhes leszel, így a megszokottnál hajlamos leszel több kalóriát elfogyasztani. Ha a tudatos sport mellé nem társul átgondolt, csökkentett kalóriaszámú étrend, akkor a sport önmagában ehetsz szemetet és fogyhatsz fog látványosan lefogyasztani.

Ettől persze minden percnyi mozgás kincs az egészségedre nézve.

Megoldás: Ha számottevően fogyni szeretnél, akkor iktass be több zsírégető mozgásformát és csökkentsd a napi bevitt kalóriák mennyiségét. Nem eszel annyira egészségesen, ahogyan hiszed Attól, hogy csupa egészséges ételt eszel, még nem fogsz lefogyni.

Edzés után mit ehetek? Fitness zóna blog Lehet valami egészséges és finom, sőt, egészséges, finom és egyúttal hizlaló is. Hiába eszed a teljes kiőrlésű kenyeret, ha megeszel belőle egyszerre szeletet. Hiába készítesz teljes kiőrlésű tésztát, ha nyakon öntöd tejszínes szósszal.

Hiába eszel salátát a húshoz, ha nyakon öntöd kalóriadús öntettel. Ha meggyőződésed szerint csupa egészséges ételt eszel, mégsem fogysz, ehetsz szemetet és fogyhatsz szemléld kicsit kritikusabban a mindennapi menüsorodat.

ehetsz szemetet és fogyhatsz

Megoldás: Porciókontroll! Annyit ehetsz, és azt, amit akarsz, mégis fogysz ezzel a 8 órás diétával! Az egyik kedvenc szakmai kifejezésem. Ügyelj ehetsz szemetet és fogyhatsz étkezések gyakoriságára és a mennyiségre. Soha ne egyél 3 órán belül, hagyd a gyomrod rendesen kiürülni. Ügyelj az elfogyasztott mennyiségekre. Attól, hogy valami egészséges, nem lesz nulla kalóriás. Rossz az edzésterved Az egyik héten akár háromszor vagy négyszer is lemész futni vagy edzeni, majd kimarad két hét.

Hozzászólások 0 Dobogós 2. Végülis ehetsz bármikor és bármennyit, ha a célod egyre nagyobbra hízni. Nagy hiba, ha edzés után elkezdesz össze-vissza enni mindent, amit a hűtőben találsz, vagy amit eléd tesznek. Ha módszeresen elkezded felzabálni a hűtőt minden edzésed után, nagy a valószinűsége a túlzott kalóriabevitelnek, és ki is dobtad az ablakon a munkádat ezzel.

Aztán megint megnyomsz egy hetet és imsét elengeded magad. A krónikus hepatitis súlycsökkenést okoz Ez azt jelenti, hogy nem is kéne mozognod? Peak girl Leugrasz futni, de fél úton csöng a telefonod, és inkább hazasétálsz. Ha valóban fogyni szeretnél, jobb, súlycsökkentő intézet santa maria ca teljes gőzzel a zsírégetésre vagyis a kardió edzésprogramokra koncentrálsz.

Semmi baj a súlyzós vagy alakformáló ehetsz szemetet és fogyhatsz, de ezekkel várj addig, amíg nem a kilókban való ehetsz szemetet és fogyhatsz, hanem már a formálódás a célod. Addig, általános rendszerességgel zsírégető mozgásprogramra van szükséged.

Megoldás: Hetente legalább kettő, de a hatékonyság érdekében legalább 3 alkalommal végezz valamilyen intenzíven zsírégető sportot.

ehetsz szemetet és fogyhatsz

Fuss, ússz, kerékpározz, pattanj a futópadra. Nem vagy elég következetes Ez leginkább akkor történik meg, amikor a felesleged nagyobb részét már leadtad és már csak az utolsó kiló van hátra. Igen, az utolsó 10 kiló is lehet az utolsó feleslegek egyike, ha már leadtál at.

8 trükk, amitől diéta nélkül is fogyhatsz

Ekkorra már leadtál egy csomót, megszabadultál rengeteg zsírtól, lecserélted a ruhatárad egy-két számmal kisebbre. Magabiztosabb vagy és ezzel együtt menegedőbb is saját magaddal. Edzgetesz ugyan, de kisebb intenzitással, odafigyelsz az étkezésre, de már nem vagy elég alapos.

Be-becsúzsnak hibák, titkos nasik. Azt hiszed, nem számít.

Pedig nagyon is. Ezek az apróságok totálisan megállítják a fogyásodat. Megoldás: Nem lazíthatsz a gyeplőn. Térj vissza a régi szokásokhoz. Csak a mérlegnek hiszel A mérleg egy nagyon jó kontrollpont az életedben. Legalábbis addig, amíg a felesleged nagy része el nem tűnik rólad.

Ehetsz szemetet és fogyhatsz

Abban a pillanatban azonban, hogy elkezdesz komolyabban edzeni, legyen szó akár kardió jellegű akár súlyzós edzésről, keresned kell más opciókat is, amelyekkel figyelheted tb fogyás nélkül változást.

Ha azt veszed észre, hogy a mérleg nyelve ugyan mozdulatlan, de a tested tónusosabbá válik, kellemesebben simul rá a nadrág, kényelmesebbek a ruhák, könnyebben mozogsz, ez is változás. Sőt, ebben az eseben nem pusztán a kilóidat veszítetted el, de mérhetően a tested zsírtömege is szépen olvad és izommá alakul.

Ez azt jelenti, hogy nem is kéne mozognod? Egyáltalán nem. A legjobb eredményt és egészséget ugyanis úgy érheted el, ha helyesen táplálkozol és mozogsz is mellette. Nem azt javasoljuk, hogy távol tartsd magad az edzéstől, egyszerűen csak eláruljuk, hogy nem szükséges ahhoz edzőterembe menni, hogy fogyni tudj és fittebb legyél. Amellett, hogy a mozgás segít a fogyásban, nézzük milyen előnyei vannak még: csökken a koleszterin és vércukorszint, javítja a hangulatot, több energiád lesz, jobban alszol, erősebbek lesznek az izmok és a csontok, jót tesz a szívek és a tüdőnek is, és még sorolhatnánk… Gondoljunk át néhány zavaró, ellentétes dolgot, amit a fogyással kapcsolatban hallhattunk már: Ne egyél szénhidrátot Annyit ehetsz amennyit akarsz, mégis fogysz… Ez a tabletta tényleg működik.

Megoldás: Készíts magadról havonta fénykéet, hogy szembetűnő legyen a változás. Válassz ki magadnak egy szűk ruhát és legyen ez a mérce: mennyire érzed magad benne kényelmesen, komfortosan. Vagy ha a számok szerelemse vagy, akkor ne csak mérlegelj, hanem centizz is. Nem is kell fogynod Csak ezt te még nem tudod, de a tested már igen.

Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting

Van az úgy, hogy te szívesen fogynál még kilót, de a tested ezt nem engedi. Csak akkor, ha nagyon drasztikus módszerekhez folyamodsz, ebben az esetben azonban azt tapasztalhatod, hogy amint picit lazábban kezeled a mindennapjaidat, máris visszaszökkennek a leadott kilók. A tested pontosan tudja, mennyi zsírra, izomra van szüksége ahhoz, hogy megfelelően működjön.

ehetsz szemetet és fogyhatsz

Ha elérted a számodra optimális, egészséges tartományt, akkor a tested nehezen enged ebből. Higgy neki és bízz benne. Követhetsz el erőszakot saját magad ellen, de számíts rá, hogy akkor a szervezeted ellened fordul. Megoldás: Higgy a testednek és fogadd el magad úgy ahogy vagy.