Így (ne) fulladj bele az újrakezdésbe

Hónapos zsírvesztési rutin, Hogyan fogyasszunk fehérjét az optimális zsírvesztés érdekében

Tartalom

    zsírégetés legjobb módja természetes úton

    A lassú fúró kardió nem sikerül a zsírvesztésre - újra Legfontosabb Táplálkozás és fitness : A lassú fúró kardió nem sikerül a zsírvesztésre - újra A kardió a zsírégetésért dolgozik Nézze meg ezt a legutóbbi tanulmányt A Virginia Egyetem kutatói 27 elhízott nőt átlagéletkor: 51 év osztottak ki a három csoport egyikébe A Laktátküszöb képzése fájdalmas élmény, mert ez az intenzitás szintje, ahol a tejsav a vérben elkezd felhalmozni.

    Ez azt jelenti, hogy több laktátot termel az izmaidban, mint megszabadulni általában izmaidtól a májig vagy az izmokba utazik, hogy még jobban lebontsák.

    A többi testmozgás szakértője a tejsav küszöb leírására használhatja az anaerob küszöbértéket vagy a vér laktát felhalmozódását. Tapasztalt gyakorlók ezen a szinten kb.

    pete evans fogyás

    De ismét, kényelmetlen. Tulajdonképpen ez még csak nem is helyes szó Ebben a testsúlycsökkentő vizsgálatban az alanyok nem gyakoroltak időt, hanem minden munkamenetben mind a LIE, mind a HIC gyakorolták mindössze kalóriát elégetni Csak az, hogy a HIC minden héten 3 edzést tett ennél gyorsabban.

    anyagcsere kutatás fogyás

    Referencia Med Sci Sport Exerc. A gyakorló edzés intenzitásának hatása a hasi zsigeri zsírra és a testösszetételre. És az eredmények azt mutatták Nagy intenzitású kardio rúgta az LIE-t.

    mérje meg a testet a fogyásért

    Valójában azt is kimutatta, hogy az LIE nem tett hónapos zsírvesztési rutin. A Low-Intensity Exercise csoport alanyai nem vesztették a zsírt. Boooo az alacsony intenzitású kardióhoz.

    Így ne fulladj bele az újrakezdésbe

    Másrészről a HIC nagy intenzitású kardió csoport jelentős mennyiségű hasi zsírt veszített el. Ismét a kutatások azt mutatják, hogy Valószínűleg valószínűleg gyakrabban használják a programjaimban, tekintettel ezekre az eredményekre.

    próbál lefogyni de centimétert nő

    Tehát, ha érdekel, hozzáadhatsz HIC-t a programhoz heti gyakorisággal, intervallumképzés helyett. De van egy probléma Megadom az utolsó szót a kutatóknak, akik azt állítják, hogy "A jelenlegi adatok azt mutatják, hogy a testösszetétel változásait a HIC hatékonyabb hatása érinti a hasi zsír és hónapos zsírvesztési rutin szubkután hasi zsír csökkentésében az elhízott nőknél.

    fogyni 5 font hetente

    Vajon Ezt A Cikket Hasznosnak?