Zsírégető pulzusszám számítás

Mi a zsírégető zónám

Tartalom

    Ebben a zónában érdemes végezni mi a zsírégető zónám bemelegítés első szakaszát, a levezetést és az új összetett mozdulatok tanulását.

    őrült otthoni zsírvesztés 1 nap

    Célszerű hosszan tartó 40 percet meghaladó ciklikus mozgást választani mint a tempós gyaloglás, lassú kocogás, úszás, kerékpározás. Ebben a zónában mozgás közben még kényelmesen tud beszélni. Ebben a zónában kezdőként is biztonságosan dolgozhat.

    fogyókúra adag victoza

    Ez a zóna már fokozott megterhelést jelent a testnek, fogyás higany légzés nehézkessé válik, ilyenkor már nem tud egybefüggő mondatokban beszélni. A kezdők mindenképp kerüljék! Ennél magasabb pulzusszám veszélyes lehet, hiszen ezzel túlterheli keringését!

    Fogyás sokat dobál

    Ha szeretné terhelés közben ellenőrizni melyik pulzustartományban van, de nincs pulzusmérő órája vagy okoseszköze ehhez, akkor egyszerűen a csukló vagy nyaki verőér kitapintásával 1 percen keresztül számolja pulzusát és jegyezze fel meghatározott időközönként az értékeket.

    Ha nem szeretne ilyen hosszú pihenőt tartani, elegendő 6 másodpercig számolni, majd beszorozni zel az értéket. Az edzés során ilyen módon mért eredmények átlagával ellenőrizhetjük edzésmunkánk hatékonyságát.

    fogyasszon tisztán fogyásért