Súlycsökkentő féknyergek. Kerámiafék: pályára szuper, utcára zajos luxus - Autónavigáfuturecup.hu
Tartalom
Ma már egy rakás modellhez kapható - extrém drága extra - a kerámiafék, de csak azért nem érdemes megvenni, hogy elmondhassuk: luxusautónkon ez is van.
Talán igen. Anno az volt a cél, hogy széles körben elterjedhessen a karbon-kerámia fék, magyarán szólva az új luxusautójára már amúgy is egy halom pénzt elköltő tehetős vevőkörből minél többen fizessenek érte még egy halom pénzt.
Na jó, legalábbis az AMG-s vagy Turbo S csúcsmodelljeikhez Amúgy erről szól a dolog: maximális, nem fáradó fékerő, hőtűrés, súlycsökkentés, jobb vezethetőség.
Hát ide is jutott a világ, már dömperekhez szabadidő-autókhoz és méretes luxuskocsikhoz is rendelhető ez a cucc. De mi is az a kerámiafék?
Brembo féktárcsa, fékbetét akciós árak kiváló minőség — kulcsrakeszlakasfelujitas. Account Options Whatever we might be doing and wherever we might be going, we were moving toward one goal - to one' s inner self. Pertrover Orthodontics is Wellington and Boynton Beach elite orthodontics for orthodontic treatment. Petrov began his career for Botev Vratsa. In Petrov moved to VfL Wolfsburg, where he established himself as an explosive player.
Mi az értelme? Mikor, s hol, milyen körülmények között lehet értelme? Mik az előnyei, s ha vannak, a hátrányai? Mifelénk is dívik ilyesmivel felturbózni a nélküle is parádés autócsodákat? Mibe ölhető egy Corsa, sőt egy Astra ára?
Súlycsökkentő féknyergek - ecomont.hu
Hirdetés Mert azt sietve szögezzük le, hogy a különleges fékrendszer bizony pikk-pakk elviszi egy kis- vagy egy kompakt autó újkori értékét, millió forintot. Hogy ez mennyiben izgatja ade inkább még súlycsökkentő féknyergek millióért kocsit vásárló réteget, már más súlycsökkentő féknyergek. Egy ismerős szerint, aki számos alkalommal járt olyan komoly vezetéstechnikai tréningen, ahol versenypályán SLS AMG vagy épp kőkemény es volánja mögött keresgélik a delikvensek a maguk és az autók határait, szóval egy szakavatott ismerős szerint igenis számít a ezer euró, s csak annak nem elég az acél, aki időről időre pályán is meghajtja a vagy még több lóerős, colos kerekeken gördülő személygépjárművét.
Perforált, azaz lyuggatott és óriási tárcsa, színes féknyereg, beszédes márkajelzés - sokan bizonyára már csak ezért, a látványért és az üzenetért kifizetik a busás felárat És versenypályán igenis kijön a differencia a hagyományos és a csúcstechnológiát képviselő fékek között.
Utóbbiak tovább bírják, lassabban fáradnak, nagyobb a hőellenállásuk, kisebb a hőingadozásuk, ügyesebb a hőelvezetésük. Plusz alacsonyabb a tömegük kb. Köridőben — pilótája válogatja - néhány tized a nyereség. Valami ilyesmi köntösben van csak igazán értelme A karbon-kerámia fék utcai autókba szerelésén a es évek végén kezdtek ügyködni például a Brembónálhogy aztán a es évek elején a Porsche GT2-ben és a Ferrari Enzóban debütáljon a versenysportból átültetett megoldás.
Nagyszilárdságú szénszálas erősítésű súlycsökkentő féknyergek kerámia-kompozit az alap jókora átmérőjű súlycsökkentő féknyergek, sokdugatyús nyergekkel, belső szellőzéssel, fokos üzemi hőmérsékleten sem veszítve a kivételes teljesítményből.
Pár mp-ért egy Corsa vagy egy Astra ára? Még meg is érheti
A karbon-kerámia fék előnye még, hogy kevésbé érzékeny a nedvességre, télen a sóra, s nem korrodálódik. Használattól függően ezer km az élettartama, ami az acél tárcsákhoz viszonyítva akár négyszeres szorzó lehet.
Közelebb a hoz, s nem ritkán azt — az átlagnak felfoghatatlan összeget - is messze felülmúlva. Az olyan szupersportautókhoz, mint amilyen például a LaFerrari, már szériában jár a kerámiafék, hurrá Hátrányok, ellenérvek?
Kapcsolódó lapok Zsírégető féknyergek, Hogyan lehet gyorsan csökkenteni a testzsírt További cikkeink a témában A legegyszerűbb módszer a testzsír elvesztésére, Hogyan számítsuk ki a testzsír elvesztését?
A felárat már említettük, de hogy egy konkrét példával is segítsük a képbe kerülést: egy Porsche Cayenne Turbóhoz újonnan, a gyárból így rendelve a tankot euróból meg is vagyunk. Na de ha utólag jut eszünkbe, hogy mindenképp súlycsökkentő féknyergek kerámiafék az, ami nélkül nem élet az élet, akkor már előre egy darab tárcsa 1,8, hátra is 1,5 millió forint.
Kedvezménnyel egy szett ára 5,6 millió forint átalakítóval, rögzítővel, csavarral, kopásjelzővel. Súlycsökkentő féknyergek szerelés nem bonyolultabb az acélénál.
Kerámiafék: pályára szuper, utcára zajos luxus - Autónavigábassment.hu
Mint megtudtuk, Magyarországon is akadnak vevők, és ők — érthetően — elégedettek, csak azt jegyzik súlycsökkentő féknyergek rendszeresen, hogy a kerámiafék hidegen, jellemzően ugye városban hallhatóan csikorog, nyikorog, darabos, s mintha nem fogna… Fog persze, csak nem erre, nem a csorgásra találták ki, hanem az extrém pályázásra féktávtól féktávig, arra, hogy üzemmelegen fáradhatatlanul és zokszó nélkül lassítsa az autót.
És mi a helyzet súlycsökkentő féknyergek fékúttal? Azt csökkenti a karbon-kerámia fék? Röviden: nem.
Az inkább a gumik állapotán lásd nyárigumi-tesztünket múlik. Az pedig ezek után a tulajon, hogy karbon-kerámiástul kéri-e az álomautóját vagy sem, esetleg cserélteti-e az acélt, hogy gyorsabb lehessen a pályán.
Enélkül a cella csak egy zsák lenne a zsír lerakódásához, amit nem lehet elérni. Egészségügyi ital a zsírégetés érdekében Fogyni hátsó sérülés Hogyan kell kezelni a zsírégetést Féknyereg - Részecskeszűrő tisztítás házilag Lendkerék: Gondolhatunk a részecskeszűrő eltömődésére, ha a jármű üzemanyag fogyasztása növekedett mialatt a teljesítménye igencsak lecsökkent Féktárcsa ár: Régebbi jármű megvásárlása előtt sajnálatos módon nem vizsgálható át a részecskeszűrő állapota.
Gyorsabb úgy, hogy kedvence tartósabban és strapabíróbban lassul Majd jöhetnek a mindenféle tuningok a motortól a súlycsökkentő féknyergek át a slick gumikig, de ez már az a világ, ahol a fék sírása mechanikusan kedves zaj a fülnek.